TP-Link оголошує про відновлення діяльності в Україні

Новини

Незважаючи на значні труднощі, пов’язані з російською агресією проти України, компанія адаптувала систему логістики до реалій війни, відновила продажі через дистриб’юторів, офіційну сервісну підтримку та роботу гарячої лінії.

Дистрибуція та логістика

У перші тижні війни склад у Стоянці (Київська область), де зберігалось обладнання TP-Link, згорів – у нього влучив російський снаряд. Відтак, компанії знадобилось чимало часу, щоб знайти нове приміщення та налагодити систему постачання в умовах нестачі пального та вантажного транспорту. Практично всі послуги, пов’язані з перевезенням та зберіганням товарів, значно подорожчали. Втім, обставини не завадили знайти рішення цих проблем. Таким чином, зараз представництво TP-Link в Україні продовжує відвантажувати партнерам як пристрої класу SOHO, так і обладнання SMB.

Сервісна підтримка

TP-Link відновлює офіційне сервісне обслуговування на території України. Список сервісних центрів, які відновили роботу, доступний за посиланням, інформація оновлюватиметься щотижня. Якщо вам потрібна додаткова інформація про сервісне обслуговування, ви можете з’ясувати усі деталі за номером (044) 590-51-77.

Гаряча лінія

Також компанія поновила роботу гарячої лінії. Зараз служба технічної підтримки TP-Link працює з понеділка по п’ятницю включно з 9:00 до 18:00. Номер гарячої лінії – 0-800-505-508.

За матеріалом прес-релізу

TechnoGuide