Кожен, хто займається бізнесом в Інтернеті, стикався з поняттям PPC-реклама. З її допомогою легко привернути увагу до бізнесу, але налаштування в Google Ads вимагає особливих навичок, інакше ви ризикуєте втратити трафік.
Завдяки правильному налаштуванню та якісним оголошенням PPC-реклама приносить високоякісний трафік за мінімальною ціною. Додатковою перевагою PPC є автоматизація, яка дасть змогу підвищити ефективність і, як наслідок, доходи компанії.
PPC-реклама включає кілька видів реклами, зокрема таргетовану рекламу в соціальних мережах, рекламу Google Shopping, відеорекламу, локальну рекламу тощо.
Скільки коштує реклама в Google
Озвучити точну вартість контекстної реклами досить складно, адже вона залежить від багатьох чинників. Зокрема:
- Тематика. Власне, немає значення, що саме ви продаєте. Суть полягає в тому, що кожна тематика має свій попит і пропозицію, що впливає на конкуренцію та, як наслідок, ціну.
- Геотаргетинг. Контекстна реклама в мегаполісах — найдорожча. Рекламуватись у менших містах дешевше, але й потік трафіку менший.
- Час показу. Вартість кліка вночі дешевша, адже конкуренція менша, ніж вдень.
- Клікабельність. Якщо показник клікабельності буде високим, вартість за клік знизиться. І навпаки.
Як рекламуватися в Google Shopping
Google Shopping — це спеціалізована рекламна кампанія в Ads Manager, яка дає змогу рекламувати свої товари через пошуковик Google. Щоб запустити рекламу в Google Shopping, виконайте кілька простих кроків:
- Створіть або залогіньтесь в обліковому записі Google Ads.
- Оберіть тип реклами «Торгова кампанія».
- Вкажіть ціль «Продаж», виберіть країну збуту та фід даних з Google Merchant Center.
- Визначтесь із типом кампанії: звичайна чи Smart Shopping.
- Задайте бюджет. На цьому налаштування кампаній Google Shopping завершено.
Ефективність реклами на YouTube
YouTube-реклама, як і будь-який інший тип реклами, досить ефективна. Оскільки платформа доволі універсальна, вона підійде майже будь-якому бізнесу. Щоб отримати максимум ефективності від відеореклами на YouTube, варто:
- Дотримуватись правила 5 секунд. Це означає, що у вас є лише 5 секунд до того, як користувач натисне кнопку «Пропустити», тому за цей час необхідно встигнути зацікавити його.
- Використовувати ремаркетинг. Завдяки цьому інструменту відеорекламу бачитимуть і ті, хто раніше відвідував сайт або цікавився вашими товарами/послугами.
На перший погляд здається, що все просто, але якщо не хочете «спустити» весь рекламний бюджет, то варто все ж звернутися за допомогою до фахівців, які здійснюють налаштування в Google Ads.
З диджитал-агентством Ланет CLICK ваша рекламна кампанія опиниться в надійних руках. Наші професіонали докладуть усіх можливих зусиль, щоб реклама була якомога ефективнішою!
Телефон: +38 (044) 225–19–00
E-mail: lanetclick@lanet.ua