PPC-реклама як інструмент для ефективних продажів в Інтернеті

Статті
Опубліковано:
|
Автор:

Кожен, хто займається бізнесом в Інтернеті, стикався з поняттям PPC-реклама. З її допомогою легко привернути увагу до бізнесу, але налаштування в Google Ads вимагає особливих навичок, інакше ви ризикуєте втратити трафік.

Завдяки правильному налаштуванню та якісним оголошенням PPC-реклама приносить високоякісний трафік за мінімальною ціною. Додатковою перевагою PPC є автоматизація, яка дасть змогу підвищити ефективність і, як наслідок, доходи компанії.

PPC-реклама включає кілька видів реклами, зокрема таргетовану рекламу в соціальних мережах, рекламу Google Shopping, відеорекламу, локальну рекламу тощо.

Скільки коштує реклама в Google

Озвучити точну вартість контекстної реклами досить складно, адже вона залежить від багатьох чинників. Зокрема:

  • Тематика. Власне, немає значення, що саме ви продаєте. Суть полягає в тому, що кожна тематика має свій попит і пропозицію, що впливає на конкуренцію та, як наслідок, ціну.
  • Геотаргетинг. Контекстна реклама в мегаполісах — найдорожча. Рекламуватись у менших містах дешевше, але й потік трафіку менший.
  • Час показу. Вартість кліка вночі дешевша, адже конкуренція менша, ніж вдень.
  • Клікабельність. Якщо показник клікабельності буде високим, вартість за клік знизиться. І навпаки.

Як рекламуватися в Google Shopping

Google Shopping — це спеціалізована рекламна кампанія в Ads Manager, яка дає змогу рекламувати свої товари через пошуковик Google. Щоб запустити рекламу в Google Shopping, виконайте кілька простих кроків:

  1. Створіть або залогіньтесь в обліковому записі Google Ads.
  2. Оберіть тип реклами «Торгова кампанія».
  3. Вкажіть ціль «Продаж», виберіть країну збуту та фід даних з Google Merchant Center.
  4. Визначтесь із типом кампанії: звичайна чи Smart Shopping.
  5. Задайте бюджет. На цьому налаштування кампаній Google Shopping завершено.

PPC-реклама як інструмент для ефективних продажів в Інтернеті

Ефективність реклами на YouTube

YouTube-реклама, як і будь-який інший тип реклами, досить ефективна. Оскільки платформа доволі універсальна, вона підійде майже будь-якому бізнесу. Щоб отримати максимум ефективності від відеореклами на YouTube, варто:

  1. Дотримуватись правила 5 секунд. Це означає, що у вас є лише 5 секунд до того, як користувач натисне кнопку «Пропустити», тому за цей час необхідно встигнути зацікавити його.
  2. Використовувати ремаркетинг. Завдяки цьому інструменту відеорекламу бачитимуть і ті, хто раніше відвідував сайт або цікавився вашими товарами/послугами.

На перший погляд здається, що все просто, але якщо не хочете «спустити» весь рекламний бюджет, то варто все ж звернутися за допомогою до фахівців, які здійснюють налаштування в Google Ads.

З диджитал-агентством Ланет CLICK ваша рекламна кампанія опиниться в надійних руках. Наші професіонали докладуть усіх можливих зусиль, щоб реклама була якомога ефективнішою!

Телефон: +38 (044) 225–19–00

E-mail: lanetclick@lanet.ua

TechnoGuide