Цього року Google відсвяткував своє 25-річчя. Компанія відзначає цю подію, оглядаючись на тенденції, які викликали цікавість протягом багатьох років, і висвітлюючи людей, місця та речі, які найчастіше шукали протягом цих років.
За ці 25 років компанія зібрали величезну кількість даних, зокрема майже два десятиліття даних Google Trends, які показують, що людей у всьому світі часто цікавлять одні й ті самі моменти, і що всі ми шукаємо відповіді на ті самі запитання.
Футбол – це вид спорту, який найчастіше шукають у світі, а Кріштіану Роналду – спортсмен, якого шукають найбільше, що демонструє любов до гри, яка не знає кордонів. Статус Тейлор Свіфт як найпопулярнішої авторки пісень підкреслює глибокий зв’язок людей з її музикою та, відповідно, один з одним.
Компанія також відзначає загальну людяність у найпопулярнішому запиті в категорії “як допомогти” – як допомогти людям. А емодзі-сердечко (емодзі, який найчастіше шукають) розкриває ще одну універсальну тему – нашу спільну потребу в любові та розумінні.
На додаток до відео “Рік у пошуку”, компанія пропонує більше можливостей дізнатися про тенденції останніх 25 років. Google представляє щорічні глобальні тенденції пошуку 2023 року, а також локальні списки, які містять найпопулярніші пошукові запити в окремих країнах, зокрема в Україні. Крім того, у Google є так звана “Машина часу найпопулярніших пошуків“, де користувачі можуть дізнатися про те, що найчастіше шукали у світі кожного року, починаючи з 1999-го.
За матеріалами прес-релізу