Огляд електроскутера Maxxter NOVA: cучасний і потужний

Огляди
Опубліковано:
|
Автор:

Наші читачі вже знайомі з продукцією бренду Maxxter, зокрема, електроскутерами, самокатами і велосипедами. В даному огляді ми розкажемо про одну з останніх новинок виробника – модель Maxxter NOVA. Це електричний скутер з оновленим дизайном, потужною батареєю, автономністю до 80 км і вражаючою для своєї категорії вантажопідйомністю у 200 кг. Отже, які враження справляє нова модель за підсумками тижневої експлуатації у передмісті Києва?

Відеоогляд Maxxter NOVA

Характеристики Maxxter NOVA

  • Батарея: 72В/20Агод
  • Пробіг на одному заряді: до 80 км (залежить від рельєфу і навантаження)
  • Двигун: 1000 Вт, безколекторний
  • Передні і задні алюмінієві диски
  • Покришки: безкамерні
  • Гальма: передні дискові, задні барабанні
  • Максимальна швидкість: до 45 км/год
  • Діаметр диска: 10 дюймів
  • Гума: висота/ширина профілю: 3 дюйми
  • Діаметр зібраного колеса: 16 дюймів
  • Час зарядки: 6-8 годин
  • Номінальне навантаження: 110 кг
  • Максимальне навантаження: 200 кг
  • Сайт: maxxter.ua

Maxxter NOVA

Maxxter NOVA отримав сучасний дизайн, який нагадує класичні мопеди. Тут ви не знайдете вінтажних ретро-елементів, як у Maxxter ROCK, або TRIKE, натомість форми стрімкі і спортивні. Але такий дизайн не назвеш надто агресивним, він більшою мірою тяжіє до класики.

Maxxter NOVA

Maxxter NOVA

Здалеку модель цілком можна переплутати зі звичайним бензиновим мопедом. Але на парковці цей красень гарантовано вирізнятиметься серед сусідів. Справа тут не тільки в ефектному зовнішньому вигляді, але й в габаритах. Maxxter NOVA – це досить великий скутер, з потужною батареєю, автономністю до 80 км і чудовою для своєї категорії вантажопідйомністю у 200 кг.

Якщо вам необхідно часто пересуватися скутером удвох, раджу звернути увагу саме на цю модель. Тут велике сидіння, якого буде достатньо як для водія, так і для пасажира. Навіть якщо ви – людина досить великої комплекції.

Новинка представлена у трьох кольорах – Black, Blue та Silver. Варіант Blue мені здається найбільш практичним. На світлих поверхнях зазвичай видно сліди від крапель і дорожнього бруду, а чорний глянець, як відомо, збирає відбитки пальців та пил. Варіант Blue, що потрапив до нас на огляд, виглядає як золота середина.

Maxxter NOVA

Перше, на що звертаєш увагу – це великий кольоровий дисплей. Він просто величезний, і у порівнянні з попередніми моделями цей скутер сприймається як Tesla. Щось дуже сучасне і прогресивне, такий собі гість із недалекого майбутнього. На такому дисплеї добре видно усі необхідні індикатори – рівень заряду, швидкість і інші позначки. Хтось, можливо, скаже, що розмір дисплею для скутера – не така вже й серйозна перевага в прагматичному плані, але на рівні емоцій користуватися справді приємно.

Звісно, є і USB-порт для підзарядки гаджетів, ну як же без цього? Траплялися ситуації, коли я виїжджала, маючи на смартфоні 20 чи 30 відсотків заряду. А по прибутті до точки призначення, заряду було вже більше половини. По суті, електроскутер – це такий собі PowerBank на колесах, що дуже зручно.

Maxxter NOVA

Maxxter NOVA

В основу Maxxter NOVA покладено безколекторний електродвигун на 1000 Вт. Він забезпечить максимальну швидкість до 45 км/год, але треба враховувати особливості рельєфу і навантаження. Так, при русі з гірки, коли на скутері лише один водій, можна отримати на спідометрі і більші значення. Якщо ж ви їдете вдвох нерівною дорогою, максимальна швидкість буде меншою.

На практиці швидкості достатньо для більшості ситуацій, коли вам потрібно комфортно пересуватися вулицями міста, або невеликого містечка. До того ж, швидкість на скутері і на автомобілі відчувається геть по-іншому, тому навряд вам захочеться тут більшого.

Maxxter NOVA

Maxxter NOVA

Як не крути, а електроскутери – купують не заради швидкісної їзди. Вони тихі, екологічні, дешеві в експлуатації і обслуговуванні, а їхня основна стихія – відносно короткі поїздки в межах району, або населеного пункту. Користувач такого скутера може швидко і зручно дістатися на роботу в офіс, в магазин, на пошту, до спортивного залу, тощо.

Заявлена автономність – 80 км на одному заряді. Цей показник, як і швидкість, напряму залежить від рельєфу і від того, як ви завантажите свій скутер. Крім того, якщо ви хочете отримати максимальну автономність, то рухатись треба в економному режимі – про це не варто забувати.

Maxxter NOVA

Кілька спостережень із власного досвіду: я їздила невеликим містечком і у сусідні населені пункти. Повного заряду батареї вистачало приблизно на тиждень. Потім просто ставила Maxxter NOVA на зарядку від звичайної розетки на ніч, і на ранок скутер вже повністю готовий до нових пригод.

Управління просте, як і у попередніх скутерах Maxxter. Обертаєте ключ, і бачите індикатори на великому екрані. Тепер Maxxter Nova готовий до поїздки. Далі задаєте прискорення ручкою газу. Передбачено три режими швидкості і окрема кнопка для перемикання між ними. Зліва розташовані перемикачі сигналів повороту, кнопка управління фарами і сигнал. Цікавий момент – в даному скутері є режим заднього ходу. Це зручно, коли, наприклад, треба розвернутися у кілька прийомів на вузькій доріжці. В такій ситуації вам не доводиться штовхати скутер руками, адже він досить масивний.

Maxxter NOVA

Maxxter NOVA

Традиційно спереду встановлені дискові гальма, а задні – барабанні. Гальма працюють м’яко і контрольовано. Завжди можна пригальмувати плавно без ривків, але за екстреної потреби тиснете на максимум, і скутер зупиняється одразу.

Фари у Maxxter NOVA – це окрема гордість виробника. Тут використовується лінзова світлодіодна оптика, і такі фари чудово освітлюють як дорогу перед вами, так і будь-які об’єкти на узбіччі, або перепони. Якщо пересуваєтеся ввечері, це дуже важливо для безпеки водія і оточуючих.

Maxxter NOVA
Фари у Maxxter NOVA – це окрема гордість виробника

За безпеку відповідає вбудована сигналізація, яка встановлена одразу з заводу, вам не доведеться нічого робити додатково. При спрацюванні сигналізації у скутера блокується заднє колесо, а також звучить доволі гучний сигнал.

Maxxter NOVA оснащений двома багажниками. Власне, це не новинка – таке є у багатьох скутерах від Maxxter. Основний багажник знаходиться під сидінням, відкривається ключем. Тут, до речі, знаходиться акумулятор і спеціальний тумблер, який дозволить знеструмити весь скутер. Наприклад, якщо ви хочете залишити скутер на зиму в гаражі і захистити акумулятор від саморозряду.

Maxxter NOVA

Багажник невеликий, але документи, сумочку і ще якісь компактні речі тут можна зберігати. Позаду розташований ще один багажник, він також закривається на ключ. Ну і сама платформа скутера досить велика, тому сумку з покупками, якщо ви їдете з магазину, можна ставити під ноги, зачепивши за спеціальний гачок. Є також окрема кишеня для смартфону, або інших дрібних гаджетів.

Maxxter NOVA

Загальне враження

Maxxter NOVA оцінять ті, хто готовий перейти з класичного бензинового скутера на електро і шукає досить потужний варіант з хорошою вантажопідйомністю, щоб за нагоди комфортно їздити удвох. Це сучасна модель як з точки зору зовнішнього дизайну, так і оснащення – тут вам і круті яскраві фари і неймовірно великий екран. Але майте на увазі, що модель велика і масивна. Якщо ви дівчина, можливо, варто придивитися до більш компактних варіантів. Хоча, чому б і ні? Тут все індивідуально. Ну а для чоловіків великої комплекції такий скутер буде ідеальним вибором.

На момент підготовки даного огляду Maxxter NOVA коштувала 48 тисяч гривень. Але ви однозначно економите на паливі. Виробники заявляють, що в перерахунку на електроенергію електроскутери обходяться у 3-5 гривень на 100 км. Навіть, якщо електрика подорожчає, цифри не співставні з 2-3 літрами бензину, на ті самі 100 км у звичайного мопеду. Ну і враження від використання тут також зовсім інші. Електроскутери феноменально тихі – ви можете спокійно їхати парковими доріжками, ніхто на вас не звертає увагу, і ви нікому не заважаєте звуками мотору.

TechnoGuide