Одним з найважливіших завдань будь-якого бізнес-сайту є взаємодія зі своєю аудиторією. Найпростіший спосіб цього досягнути – розмістити на ресурсі кнопку «зателефонуйте мені», або, як її ще називають, віджет callback. У цій статті ми наведемо для вас 5 причин чому вам буде вигідно встановити на ваш вебсайт готове рішення кнопки замовлення дзвінка від Global Bilgi.
Що таке callback віджет для сайту?
Простими словами, callback віджет – це анімована кнопка, що привертає увагу відвідувача сайту, та спонукає його залишити свій контактний номер, щоб менеджер сайту міг перетелефонувати потенційному клієнту.
Причини замовити віджет callback від Global Bilgi
Кнопка замовлення зворотного дзвінка – це програмне рішення, яке є частиною платформи хмарного контакт-центру від Global Bilgi. Для будь-якого бізнесу, який має офіційний вебсайт, встановлення віджету callback стане вигідною інвестицією з наступних причин:
- Генерація лідів
Анімована кнопка замовлення зворотного дзвінка у ненав’язливий спосіб привертає увагу відвідувача сайту. Налаштовуваний заклик залишити телефонний номер спонукає до дії, і приносить бізнесу зацікавлених «теплих» лідів.
- Зростання конверсії сайту
Віджет callback скорочує шлях клієнта до покупки. Після телефонного дзвінка від менеджера відвідувач сайту з більшою ймовірністю стане вашим клієнтом. До того ж, кнопка «зателефонуйте мені» підвищує кількість продажів з сайту без додаткових витрат на маркетинг.
- Підвищення клієнтської лояльності
З допомогою кнопки замовлення дзвінка ви пропонуєте потенційному клієнту зателефонувати їм, причому, у зручний для них час. Клієнти цінують, коли про них піклуються, тому схильні проявляти більшу лояльність до бізнесу. Крім того використання кнопки callback позбавляє відвідувача сайту самому витрачатись на дзвінок. Це також підвищує довіру до компанії.
- Додатковий канал зв’язку
Для відвідувача сайту кнопка «зателефонуйте мені» – це додатковий канал зв’язку з бізнесом, який дозволяє легко і швидко зв’язатися з адміністрацією ресурсу й отримати потрібну інформацію про товар або послугу. Потенційному клієнту не потрібно шукати контакти та телефонувати самостійно. Достатньо просто заповнити форму зворотного зв’язку. Таким чином зменшується ймовірність втрати клієнта.
- Збір даних
Додатково кнопка замовлення зворотного зв’язку на сайті може збирати дані про клієнтів, такі як їхні імена, номери телефонів, електронні адреси та причини звернення. Ці дані потім можуть бути використані для надання більш персоналізованого сервісу.
Кнопка замовлення зворотного дзвінка від Global Bilgi
Віджет callback від Global Bilgi може бути адаптований до потреб замовника. Наші спеціалісти готові надати рекомендації з встановлення кнопки на сайт та інтеграції її з іншими системами (CRM, аналітика, звітність). Також є можливість налаштування дизайну та тексту згідно зі стилем вашого сайту.
Встановіть готовий модуль анімованої кнопки замовлення зворотного дзвінка від Global Bilgi на ваш сайт, надавайте виключний клієнтський досвід та підвищуйте конверсію продажів!