Не приходить код підтвердження в SMS – що робити?

Статті
Опубліковано:
|
Автор:

Більшість сучасних сервісів від соцмереж до банків використовують двохфакторну авторизацію за допомогою SMS. Код підтвердження має прийти на мобільний телефон користувача для підтвердження входу або певних фінансових операцій. Такий спосіб є важливим фактором безпеки, адже отримати доступ до мобільного телефону і перехопити секретний код набагато складніше, ніж викрасти логін та пароль. Але іноді система дає збої, і код підтвердження не приходить. Що ж робити у такому випадку?

Що робити, якщо SMS-код підтвердження не приходить на телефон?

1. Ретельно перевірте, чи вірно ви вказали номер телефону при реєстрації. Дана порада актуальна, якщо ви лише нещодавно користуєтеся тим чи іншим сервісом, і раніше не отримували код підтвердження на свій номер телефону. Якщо ж ви користуєтеся давно, і раніше код приходив, переходимо до інших порад.

2. Спробуйте перезавантажити телефон або увімкнути та вимкнути автономний режим (заново зареєструватися в мережі оператора). Іноді цей спосіб допомагає в місцях зі слабким прийомом сигналу стільникової мережі.

3. Більшість сервісів дозволяють надіслати повторний запит на отримання коду підтвердження. Спробуйте повторно відправити запит через кілька хвилин. Можливо, в роботі сервісу були короткочасні збої, тому код підтвердження не прийшов з першого разу.

4. Перевірте вхідні повідомлення у месенджерах, які прив’язані до вашого номеру телефона, зокрема, Viber та Telegram. Деякі сервіси відправляють код підтвердження не в форматі SMS, а у месенджер. Зокрема, коди підтвердження від ПриватБанку іноді рандомно приходять як у вигляді SMS, так и на Viber. Іноді підтвердження може прийти у мобільний додаток. Перевірте усі можливі варіанти.

5. Переконайтеся, що в вашому телефоні достатньо вільної пам’яті для прийому повідомлень в месенджерах та SMS. При переповненні пам’яті в простих “кнопкових” телефонах іноді неможливий навіть прийом текстових повідомлень. Що ж стосується смартфонів, тут при переповненні пам’яті користувач іноді не може приймати повідомлення у Telegram та Viber.

6. Деякі Android-смартфони мають вбудовану систему захисту від спам-повідомлень. Така система іноді може помилково відфільтрувати код підтвердження та помістити його до папки СПАМ. Якщо у вас є така папка в розділі повідомлень, перевірте, чи немає там коду підтвердження.

Якщо ж жодна порада вам не допомогла, і код підтвердження не приходить з кількох спроб впродовж тривалого часу, варто звернутися до служби тихнічної підтримки того сервісу, з яким виникла проблема.

TechnoGuide