Як бізнесу ефективно працювати з інфлюєнсерами?

Як бізнесу ефективно працювати з інфлюєнсерами? Статті
Опубліковано:
|
Автор:

Світова діджиталізація створила цікавий парадокс — всі захопилися віддаленим спілкуванням в онлайні, але попри це стали значно “ближче” один до одного. Відстежити життя відомих людей тепер простіше, ніж будь-коли, а все завдяки різноманітним соціальним мережам та віртуальним майданчикам. Висловитися і самовиразитися може кожен. А ті, хто найбільше викликають симпатію аудиторії, стають блогерами і вважаються інфлюенсерами — лідерами думок.

Якщо ви хочете швидко наростити аудиторію та збільшити обсяги продажів свого продукту, не варто недооцінювати перспективи співпраці з інфлюенсерами у своїх рекламних кампаніях. Розібратися в деталях такої можливості та вивчити багато корисних сучасних інструментів інтернет-маркетингу можна на онлайн-курсах для SMM-спеціалістів від академії WebpromoExperts. Детальніше за посиланням https://webpromoexperts.net/ua/courses/smm/.

Як бізнесу ефективно працювати з інфлюєнсерами?

Чому варто співпрацювати з інфлюенсерами

Відомі та популярні блогери серед своєї аудиторії вважаються авторитетами. Фоловерів цікавить не лише контент, який пропонує інфлюенсер, а також і його особисте життя, вподобання, зацікавлення, життєві погляди. Його думку поважають і ґрунтовно осмислюють. Багато прихильників намагаються брати приклад зі свого кумира і наслідувати його у побутових речах. Саме тому інфлюенсер — це цінне джерело розширення аудиторії для бізнесу у будь-якій сфері. Нехай блогер прорекламує ваш товар — і вже наступного дня ви відчуєте зростання інтересу до своєї діяльності.

Як бізнесу ефективно працювати з інфлюєнсерами?

Як знайти та обрати «свого» інфлюенсера

Ефективна співпраця з відомою особистістю можлива за умови спільності світогляду. Не варто з опалу кидатися на блогера з тисячами підписників, не розібравшись у його способі подачі інформації та життєвій позиції. Адже інфлюенсер у вашій рекламі — це ваш рупор. І саме від нього залежатиме репутація бренду.

Лідерів думок розрізняють за кількістю підписників як мікро– (до 50 тис. підписників), макро– (від 50 тис. до 1 млн фоловерів) та мільйонників (понад 1 млн аудиторії).

Мікроблогери зазвичай працюють на умовах бартеру та дуже сумлінно ставляться до своїх обов’язків, розраховуючи гарно зарекомендувати себе для подальшої співпраці з роботодавцем. Макро- та мегаінфлюенсери (мільйонники) докладають менших зусиль для презентації продукції на замовлення, але завдяки їх сильній репутації, навіть така реклама суттєво підвищує реальні продажі.

Обираючи інфлюенсера, звертайте увагу на такі ключові параметри:

  • Хто є його цільовою аудиторією і чи збігається вона із вашою.
  • Чи сходяться думки блогера із вашою концепцією бізнесу.
  • Яку рекламу та у якій кількості публікує інфлюенсер — якщо рекламного контенту забагато, аудиторія втрачає інтерес до нових товарів, сприймаючи їх як спам.
  • Чи не задіяний саме цей блогер у рекламних кампаніях ваших конкурентів — в такому випадку рівень довіри до думки інфлюенсера і вашої продукції буде значно нижчим.

Визначитися із рішенням, чи залучати конкретного інфлюенсера до своєї реклами, можна послідкувавши протягом місяця за його контентом та відгуками аудиторії на нього. Аналізуйте регулярність оновлення в акаунті, кількість переглядів та вподобань.

Обравши “свою” персону, продумайте форму співпраці із нею. Це можуть бути рекламні сторіс, фотопости, прямі ефіри, реклама на виїзді до торгових точок чи довготривале амбасадорство. Якщо інфлюенсер має особливу популярність, то можна одразу домовитися про повний пакет рекламних послуг. Головне, щоб блогер правильно доніс інформацію про ваш товар широкому загалу, формуючи приємне враження та довіру.

TechnoGuide